esraasel34 benim görümceminde başına böyle bir olay geldi kordon dolanmış bebeğin boynuna sezeryana alamamışlar bebek kanala girdiği için mecbur normal doğurdu bebek oksijensiz kaldığı için başka hastaneye sevk ettiler yanlış hatırlamıyorsam 72 saat boyunca bebeğin beyni soğutuldu ve 72 saat boyunca ısıtıldı sonrasında, beyninde hasar kalmaması için küvözde kaldı ve çıktı bebek şuan 1 yaşında ve çok şükür bu zamana kadar yapılan tetkiklerde de hiç bir problem çıkmadı gayet sağlıklı