Pinar0711 benim eşim inanmıyor 😅 ilkinde çok rahattın bunda abartıyor musun dedi elimde kalacaktı 😂😂 karnım daha hızlı büyüdü daha erken hissettim hareketlerini. Ama geceleri uyku sorunum devam ediyor. Bu arada 22. Haftada bir iki gün kaburga ağrısı çektim. Yani gerçekten kaburgalarım battı. Herkes abarttığımı söylüyor ama kesinlikle abartmıyorum. Acaba 2 yıl gibi az süre olduğu için mi