Denizlina09 Kızlar selam, 14 haftalık gebeyim dünden beri boğaz ağrım var sanırım siddetlenecek. Acaba bu haftalarda pastil kullanabiliyor muyuz ? Ya da rahatlıkla icebilecegimiz bitki çayları nelerdi? Yardımcı olabilirseniz sevinirim 🌸❤️
mlkkk Denizlina09 ıhlamur nane limon zencefil çayı veya zencefilli ballı süt. Pastil eczanelere danışarak alabilirsiniz veya zencefilli portakallı pastil formunda şekerlerde rahatlatır
Turuncukadin Denizlina09 sadece ıhlamur içebilirsin o da 1 bardak demişti doktor bana. Pastil için de eczaneye sorup alın gebe oldugunuzu söyleyince farklı pastil veriyorlar ben öyle yapmıştım
Mervecimmm Denizlina09 kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama boğazım çok kötü olmuştu eczaneden pastil istedim hamilelerin de kullanabileceği doğal bir şey verdi. O kadar kuvvetliydi ki 2 günde iyileştirdi.