İlk gebeliğim iki üç gündür çok yalancı sancı çekiyorum 5 dakikada 10 dakikada en geç yarım saatte bir illa geliyor ama su nişan hiçbir şey yok hareketleri de iyi böyle olup doğum yapan var mı illa nişan falan mı gelmesi gerek doğum olsa iki üç gündür sık sancılar oluyor doğum olmaz mıydı
Bilgilendirir misiniz sizce hastaneye gitmeme gerek var mı?