byz12nur merhaba ben memnun kaldım her organını detaylı titizlikle inceledi kalbine 2 sefer baktı gözden bir sey kacmasın diye tüm baktıgı organları cd ye goruntulerunı verıyo ek olarak detaylı bi A4 dosya yapıyor yorumlarını ona yazıyor ve renkli 1 usg goruntusu verıyo yüzünün sadeve mesafeli bir doktor ama işini iyi yapması önemli soncuta gereksiz samimiyete de gerek yok sonucta ben memnun kaldım tavsiye ediyorum sekreterl sadcee biraz garip ama onla da cok işimiz yok zaten