Dün Hisar Çamlıca hastanesinde Tuğba hanıma gittik. Eşimle girdik Tuğba hanım dinlerkende anlatırken asla aceleci değildi. Yaklaşımından çok memnun kaldık. Gidecek olursan tavsiye ederim.
Bundan önce aynı hastanede iki kez kürtaj oldum. Hasta bakıcılar ve hemşireler de çok ilgili ve güler yüzlüydü.