Nurrvldn Enox marka kan sulandırıcı igneyi kalp atışını duymadan kullanan oldumu birde ben eczaneye sormaya unutmuşum göbekten mi koldan mı vurulmalı
Karaalpmeryem Göbektende koldanda yapılıyor canım Bende tüp bebek transferinden sonra başlamıştım hala kullanıyorum Nurrvldn
Ebruebos Nurrvldn koldan da göbekten de yapılıyor. Ben keseyi görmeden başladım. Bir düşüğüm var öncesinde. Doktrun kullan dediyse kullan bence. Morarma oluyor biraz sürekli aynı yere yapma diğer kola göbeğe değiştirerek yaparsan daha iyi olur.
Shnkh Nurrvldn kalp atışını dinlediğimiz gün doktor başlattı onun öncesinde corasprin vermsiti karnından oluyrm
Ebruebos Nurrvldn YouTube da var aslında göbeğin nerelerine yapılacağını gösteriyor. Sürekli aynı yere yapmamak lazım