Melikekrb 39+1 haftayım halen doğum kanalına inmedi ve baş pozisyonuda ters duruyor aynı durumu yaşan var mı
Aslaninannesi_ Melikekrb bu haftaya kadar neden beklediniz benimde ters doktor zaten 38 son dönmezse daha dönmez dedi zorunlu sezaryene alınacağım
Melikekrb Yok makat geliş değil başı asağıda ama yüz kısmı içe tamamen bakması gerekirken bakmıyormuş doktorum döner dedı beklememiz lazım dedı endişem dönmemesı ,kanala inmemesi