Hulyarsln Ozlemismaili beşin üzeri gebelik göstergesidir ama tekrarlamanızı tavsiye ederim döllenme durumuna göre iki günde bir katlanması lazım.
Ozlemismaili Havvayucel canım ciddi misin inşallah çarşamba sabahı bi kadın doğuma gidicem bi bakıcam zaten :) ay inşAllah hamileyimdir heycanlıyım baya ilk defa diye de :)
Ozlemismaili Hulyarsln ay inşAllah canım tekrar edicem çarşamba hastaneye gidicem bakalım inşallah güzel bi haber yazarım buraya :)
Ozlemismaili Tatlisanne yaaa o kadar mutluyum ki anlatamam kızlar :) yarın bakalım doktor da görcek zaten ve coğu kişi hamilesin dedi inşAllah öyleyimdir çok heycanlıyım valla :) uyuyamıyorum gece :)
Ozlemismaili Shrydn inşAllah canım bende öyle biliyorum nette falan öyle gördüm ama ilk oldugu icin tecrübem yok🤷🏼♀️ Ama hayırlı haber veririm yarın inşAllah hepinize :)