Kızlar çarşamba özelde kan vermiştim 476 ydı cuma sağlık ocağına gittim tekrar verdim hemde ilk ay testlerini yaptırdım ama laboratuvar bazı numuneleri reddetmiş çıkartmamış sonuçları beta da içerisinde dün tekrar verdim gene aynı şekilde bazıları çıkmış beta çıkmamış hiç başına gelen oldu mu geri mecbur özele gidiyorum 🥲