Rahim filmi çekildim bu ay normalde adetime bi hafta kala göğüslerim ağrımaya başlar hiç ağrım yok ve 2 gün gecikti ama antibiyotik vs kullandım belki o geciktirmiştir diye teat vs yapmadım hayal kırıklığı yaşamamak için biraz daha bekleyeyim diyorum sizde gecikme falan oldu mu hsg sonrası