Parilti007 Ben dagiden aldım emzirme sütyeni, henüz doğum yapmadım ama bi kullanayım dedim birkaç defa kullandım ve rahat gibi. Atlet zaten normalde de kullanan biri değilim onu bilemiyorum. Link veremiyoruz ama internetten bulabilirsiniz 🌸