Herkese selaaam. Yeniden hamileyim 🥲 bazı şeyleri unuttum tabi size sormak istiyorum. Gebelik testi yaptım pozitif çıkınca devlet hastanesine gittim kan aldılar ama ultrasonla bakmadılar. Beta 324 çıktı doktor son adet tarihime göre 4+4 günlük gebesiniz dedi. Sizce düşük mü betam? Şu an 5+3 gözüküyor uygulamada