Merhabalar ikiz gebeyim ayrı kese. 35+1 im. 2 haftaya falan doğumum olcak. Merak ettiğim bir konu var.
Şuanlık gelişimler güzel devlet takipliyim. Doktor ciğer geliştirici falan vuralım demedi. Yani hangi durumlarda vurulması gerekiyor bilen yazabilir mi?? Doktora da hiç sormadım vurulması gerekiyorsa vururlar diye düşündüm ama bi kaç yerde ciğer geliştirici vuruldu denildi merak ettim.