Mervenazz Kızlar 38+1 deyim bebek hala kanala girmedi bu süreç uzun bi süreç mi sizce yoksa mesela 1 saatte bile olabilen bişey mi ? Normal doğum bekliyorum ve gitmeyecek mi acaba diye düşünmeye başladım
deletedmom43191 Mervenazz girmezse suni ile doğum yaparsın veya 2 hafta daha sürecin var girebilir de
Dhdhdbfhfn @Mervenazz haftalarimiz aynı bende 38+1 im 😊 Benim bebiş 32. Haftada doğum pozisyonu almıştı o kanala girmek olmuyor degilmi ilk gebeliğim bende bekliyim burda