Nisbaral ben ilk oğlumda kullandım o kremi ama geç verildi haliyle çatladı dogimdan sonra devam ettim kreme gözükmüyordu ama kilo almaya başlayınca boy gösteriyordu sonra Nivea sıkılaşma ve soğuk lipoliz kullandım kaybolmuştu şimdi ikinciye hamileyim bişey sürmedim hala ama o catlak yerler.belli oldu tabi ama hala biseu suresim gelmiyr krem çok pahalı malesef ne olmuş fiyatı öyle dedim suanlik bişey surmesemde 2 haftaya badem yağı sürerim büyük ihtimal