Bahar77777 Bizimde bir kızımız olucak rabbim sağ slaim kucağımıza almayı nasip etsin mayıs doğumluyum 26+3 haftalık oldukk Efnan koyucaz ismini🥰
ecrinkusum Ebru_ebru aklınızda var mı canım şu isim kararsızlığı çok zor ben emzik zinciri yaptırdım değişmesin diye 😂😂
Bahar77777 ecrinkusum ben mayıs 2 de dünyaya gelmişim boğa burcuyum eşime bir tane daha boğa burcu kızçe geliyor😅😅😅
Ebru_ebru ecrinkusum Aras Ege diye düşündüm dünde eşim Dildar da bir düşün istersen dedi benim de aklım karıştı yine 🤦🏼♀️ çok iyi yapmışsınız siz neye karar verdiniz isim .
ecrinkusum Ebru_ebru Öykü Hira 🌼 ama bence Aras Ege güzelmiş Dildar biraz kaba gibi ama sizin bileceğiniz Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin ❤️
Bsrabbk Benimde erkek ama daha isim bulamadik ben babamın ismini koymak istiyorum(orhan) esim cihan istiyor hâlâ karar veremedik.