Seda5892 Selina ay canım domates çekti ahahahaha 😂😂 ama yaz domatesi şimdikilerin tadı Yok 😂😂 kendime çok güldüm sağlıcakla al Bebişini kucağına bizde çilek 🍓 olduk😄
BurcuKurtSorgu MerveZafer ben de aynıyım. Kasık ağrıların oluyor mu senin de? Bir de henüz bişey hissedebiliyor musun?
Mucizemiz4735 Selina ya ben 16.haftaya doğru hisssettim bi kaç kere ama kaç gündür tık yok bu arada bende 18+1 im