Gizem1504 Kızlar merhaba 8+1im tahlil istemişti doktorum. İdrarda hemoglobin pozitif çıktı suda.içiyorum diğer değerler normal lökosit eritrosit rengi vs suda içiyorumm doktora cuma günü gideceğim ilaç mı verir acaba
Nazlicgo Bende de 28 ocakta protein eser çıkmıştı diğerleride pozitif ve eser yazıyordu bol su içtim bugün tekrar verdim hepsi normale dönmüş takip edin şu içmeye devam edin umarım düzelecektir
Gizem1504 Nazlicgo peki idrar renginiz nasıldı benimki sarı görünümü berrak sağlık ocağı su içmeye devam et dedi cuma günü kadın doğuma gieeceğim diğer değerlerim normal o pozitif çıkınca şaşırdım su içmeye devam