Zeynep1401 Bazı hastanelerin ücretsiz sunmuş olduğu gebe okulu var gidiyor musunuz memnun kaldınız mı? İzmir egepol hastanesinin gebe okuluna gidip memnun kalan var mı ?
fdn25 Zeynep1401 devlet hastanesinin gebe okuluna gittim pek memnun kalmadım açıkçası ben daha çok yenidoğan bakımıyla falan alakalı şeyler öğreneceğimizi sanarken amaç tamamen insanları toplayıp normal doğumu empoze etmekmiş gibi geldi açıkçası
ttazeannee Zeynep1401 ben gittim çok memnun kaldım Ben Tekirdağ da yaşıyorum dediğiniz hastaneyi bilmiyorum ama mutlaka her gebe katılmalı
Zeynep1401 ttazeannee içeriği nasıl oluyor mesela neler anlatılıyor. Mesela sampuan ve bakım ürünleri hakkında bilgiler ve marka önerileri veriyorlarmi
ttazeannee Zeynep1401 bebek oluşum sürecinden lohusalık sürecine kadar hepsi detaylı anlatılıyor. Doğum bebek bakımı hepsi detaylı anlatılıyor hatta oyuncak bebeklerde gösteriliyor. Ebe kullanıp memnun kaldığı ürünleri tavsiye ediyor arada