Batbur Arkadaşlar doktorunuz Bexero aşısını kaç doz istedi ve hangi aylarda vuruldunuz ben 2 farklı doktora gittim biri 3 doz biri 4 doz dedi kafam karışık açıkçası sizler nasıl yaptırdınız
Yogurtlupilav Batbur bunu çocuk doğunca hatta birkaç aylıkken yaptırdım ama hamilelikte hiç hatırlamıyorum
sehnazz000 Batbur o kaç aylıkken yaptırdığınıza ve hangi aşıyla başladığınıza bağlıymış bize öyle demişti doktor 3 doz önerdi
AnayimBenAna_ Batbur menenjit aşısı bu biz 3 doz yaptırmıştık 7. Ayda başlamıştık 1 dozda nimenrix olmuştu
Batbur sehnazz000 bana da ilk doktorum 3 doz önerdi 3 5 13 aylarda ama şuan farklı bir doktor da 3 5 7 ve 13 ay diyor ondan kafam karıştı size hangi ayları önerdiler
sehnazz000 Batbur bizimki biraz değişik oldu ilk dozu 8 buçuk aylıkken vuruldu 2. Ve 3. Dozu 13 aylıkken aynı anda oldu 🙄 her doktor farklı bir şey söylüyor sonrası için 2 yaşını geçtiğinde demişti