Kubra998 1 ay oldu doğum yapalı sürekli leke tarzında kanamam vardı dünden beri aktif kanamam başladı doktoruma geçen hafta gitmiştim bi sıkıntı yoktu sizde nasıldi
Hediye42 Kubra998 benim 65 gün sürmüştü neredeyse bitip başladı kahverengden kirimiziya döndü falan doktor normal demişti eninde sonunda bitiyor
deletedmom43191 Kubra998 ilk doğum 57 gün sürdü ikinci doğumda sadece 3 gün kanamam oldu kesildi ve bidaha olmadı