Zhlcnr ben iğneyi hiç kullanmadım canım Progestan 200 mg vajinadan geceleri kullanıyorum önce sabah akşam 100 mg da ağızdan alıyordum ama doktorum onları bıraktırdı sadece vajinadan olanı kullanıyorum ben sürekli yatarken kahve lekelenmem hiç olmamıştı ayaklandım yani yavaş yavaş yürümeye başladım iş yapmadan ama o zaman kahve akıntım başladı kanama alanı Rahime doğru inmiş ve eski kan atılıyormuş yani bana yürümek biraz iyi geldi o şekilde atıyorum eski kanları içerdeki