Merhaba arkadaşlar. Bu soru biraz saçma gelebilir ama insan korkuyor. Elektrikli ana kucağı almak istiyorum ama elektrik çarpması vs gibi sorunlarla karşılaşan var mı? bu açıdan bebeğe zararı olur mu? rahatlık açısından evet çok iyi ama manuele göre bana tehlikeli geldi. bir sıkıntı olur mu sizce?