Songulblt benim düzelmiş ti. 1 hafta sonra.
Kese yamuk çok aşırı kanama vardı adet gibi ayni , gripte olmuştum şiddetli öksürük vardı. Öksürük kanamayı artırıyor keseye de zarar veriyormuş. Progestana başladık iğne ve hap , 1 hafta sonra kese tekrar yuvarlak olmuştu. İmkanınız oldukça dinlenin. 50 50 duzeledebilir sonlanadabilir demişti doktor. Hayırlısı olsun 🌸