17 haftalık hamileyim kasıkalrımda hep sancı var doktora sordum normal diyor ama hep oluyor şimdi de idrarda yanma var başka doktora gittim ilaç verdi bu birinci
Sonra eşime kese yap dedim yaparken kuyruk sokumu kısmımdan ameliyata olmuştum 2 dene önce tırnağıyla çizdi kanadı mikrop kapmasın diye kırmızı iğne sürüyorum ama ameliyat yeri yenilemiş olabilir dedi ama hamileyim bişi yapamayız zor bir ameliyat bide kul dönmesi bu iki
Diş ağrılarım çok arttı diş eti cekılmesi varmış gebelikten kaynaklı da dişlerimi kaybediyorum zaten ilkindede olsu tuzla gargara yapıyorum şuan elimden gelen
Bide bebek hareketleri hala hissetmıyorum hatta kendimi hamile hissetmıyorum normal mi ya