Kamuda çalışıyorum 22+4 haftalık hamileyim. Geçen hafta detaylı ultrasonda bebeğin eşinin aşağıda olduğunu belki zamanla yukarı çıkabileceğini öğrendim bu durumu yaşayan var mı ? Bir de doğuda bir şehirde görev yapıyorum ailemin yanına gidip doğum yapacağım yol 1 gün sürüyor 32 haftalıkken izne ayrılıp dinlenerek yolculuk yapsam sorun olur mu yaşayan var mı acaba ?