Melis1071 Kızlar 7 Şubat transfer oldum bügün 4.günüm belirtiler ne zaman başladı sizde 19 Şubat test günüm olcak inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Hande_tn Melis1071 Merhaba bende 1 şubatta transfer oldum ve 10 şubatta kan verdim 390 çıktı bende süreç hakkımda pek bişi bilmiyorum testin sonucunu paylaşırsınız inşallah olumlu olur sizinde🥰
Ozlemerikci543450 Melis1071 hiçbir belirtim olmadı ikizlere gebeyim hatta belşrtim yok diye söylendim ama hala hiçbir belirtim yok ❤️umarım güzel sonuç alırsınız
mrp2023 Melis1071 hamilelik belirtisi olmuyor ilaçların yan etkileri oluyor benim 1 negatif 1 pozitif transferim oldu ikisindede belirti diye adlandırdığım herşey aynıydı
Smhlms Melis1071 Rabbim kalbinizden geçenleri nasip etsin buraya güzel haberi yazmak nasip olur inşallah 🤲🤲
Parilti007 Belirti aramayın kaç arkadaşım belirtisiz öğrendi. Bende sadece çok çok az kasıklarımda batma olmuştu. Ama ilacın etkisidir demiştim somra öğrendim hamile olduğumu. Transferden sonra 3.günde başlamıştı batmalar
Melis1071 Parilti007 Benimde bel ağrım oluyor ama ben çok yatmaktan dolayı diyorum hep hayırlısı inşallah hakkımızda