ESG61 Rabbim yenisini doldursın hiç üzülmeyin bende 3 ay önce kürtaj oldum tekrardan hamileyim bu süreçte doktor korun dese de korunmadım ona rağmen rahim toparlanmadığı için olmadı zaten sonradan Rabbim nasip etti inşallah bunda da sağlıklı ilerler yine olur merak etme Rabbimin takdiri böyleymiş yiyecek ekmeği olan ne yaparsan yap oluyor ilk hamileliğimde çekmediğim eziyet kalmadı bir de çalıştım ona rağmen hiç bişey olmadı nasibi varsa gelirdi zaten hakkında hayırlısını dua et canım