Rbya Girlmama Hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah çoğu gitmiş kalanlar da hazırlanır inşallah 🐣🙏🏻
Girlmama Rbya hiç olmuyor 30. haftada eşyaları yıkicam dedim 4 hafta geçti üstünden hep yatmak istiyorum bu aralar
Rbya myangelson Hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız birşey kalmamış o küçükler de halledilir🙏🏻🐣
Busehazal2303 Rbya 35+6 Martin 12’si gözüküyor uygulamaya göre ama aşırı ödemim var ayak bileklerim ,ellerim ,gözlerim dudaklarım patlicak gibi bir an önce sağlıklısıyla gelmesini temenni ediyorum dayanamıyorum çünkü artık 😂🤭💃🏼
Rbya Busehazal2303 Ayyy az kaldı çok şükür şişlik olması evet çok zor olur çok şükür benim hiç şişliğim olmadı son haftalar da ne olur bilmiyorum hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah
EbruDemir81 34 haftalik olduk ama acayip bir ağrım var göbek deliğim ve etrafında hareket ettikçe tekmeledikce daha çok ağrıyor 🫤
Rbya EbruDemir81 Son haftalar da ağrılar daha çok artıyor maalesef birde çok hareketli oluyor bebiş bizim de öyle valla benim de aşırı bel ağrım var ama olsun yeterki sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏻💜
Rbya Mervecimmm Umarım zamanında sağlıkla doğar bebişiniz bazen bende öyle hissediyorum sanki çok bekleyemiycekmiş gibi geliyor ağrılar maalesef ki çok oluyor benim de ağrılarım var ve dünden beri sancı giriyor hayırlısı diyelim 🙏🏻🐣
keyfimin-kahyasi-misin Girlmama en geç 30 da yıkama ütüleme.isi bitmeli diye düşünüyorum ondan sonrası perişan 🫠
DENIZ_55 Rbya evet canim ya hayali bile güzel rabbim sağ saglim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🥹💗
Nevroz_2112 32 haftalığım 17 sinde randevum var martin kaçında gün verir acaba sezeryan iicn inş bayramdan önce olur