Merhaba kızlar bu ay reglim gecikti iki tane kaset test yaptım çok sonra atacakken baktığımda silik çizgi çok net görünüyordu sonra erken gebelik testi yaptım negatifti ardından lekelenmem oldu ama kanama gibi değil kan testi verdim negatif çıktı ve reglim bu şekilde akıntı gibi çok az oldu kesildi tam anlamıyla regl olamadım bu neden olmuş olabilir geç döllenme olayı olunca kanda negatif çıkar mı tekrar test yapmalı mıyım başına böyledir şey gelen var mı ?