Merhaba kızlar, kızıma isim bulmakta zorlanıyoruz 🥹 artık seçip adıyla seslenmek istiyoruz.
Tek isim koymayı düşünüyoruz.
Aklımızda kalan Selen, Ahsen, Sare, Minel, Ayla var.
Çok yeni nesil düşünmüyoruz, önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 🫶🏻 çok teşekkür ederim.