Sevgili anneler, dün idrar vermiştim ve bu sonuçlarım yüksek çıkmış. Diğerleri normal aralıktaydı. Doktor bana taş düşürdüğümü söyledi, daha önce değerleri böyle olup taş düşüren oldu mu? Bende sadece bacak ağrısı ve ara ara adet ağrısı gibi sancılar giriyor. Taş düşürmenin bebeğe zararı olur mu acaba? Doktor antibiyotik yazdı ve bol su iç dedi sadece.
