Kızlar yardımcı olurmusunuz.Bu ay eşimle bebek denediğimizi söylemiştim beni gören olmuştur belki🥰 7 Şubatta eşimle ilişki olduktan sonra kahverengi akıntım olmaya başladı ve hala devam ediyor.Böyle çok yoğun değil ama peçeteye sildikce geliyor ve günlük pedimdede var.Karnımda ve belimde az ağrı var adet olcakmış hissi.Son adet tarihim 10 Ocak-16 Ocak arasıydı ve pkos hastasıyım.Neden olmuş olabilir sizce yoksa hamilemiyim ondanmı böyle oldu.