Kızlar ilk doğumumu 2.5 yıl önce şehir hastanesinde yaptım.12 saat sonra doğum yaptım zor oldu.Şimdi ikinci doğum için özel hastaneye gitmeyi tercih ettim ama şu sebepten ilk doğumdan sonra rahim ve mesane sarkmam oldu sezeryan doğum olup ardından hemen ameliyat olur diye düşündüm fakat doktorum normal doğumsa yine normal doğum yapabileceğimi ameliyatında doğumdan 6 ay sonrasında yapılacağını söyledi.Sorum şu normal doğuma özelde 29000 TL gibi bir para ödemek mi yoksa yine şehir hastanesinde doğum yapıp o parayı ameliyat için kullanmak mı?