Frtfadime Bir kimyasal gebelik birde 6 haftalık düşük yaşadım. Genetik testler yaptırdım sonuçlar iki ay sonra çıkacakmış ben sabırsızlanıyorum . Dr kan pıhtılaşması olabilir dedi. Hamilelikde kan pıhtılaşması yaşayanlar belirtileri nasıl oluyor normalde bende herhangi bir belirtisi yoktu. Kan pıhtılaşması olup sağlıklı hamilelik geçiren varmı merak ediyorum
Seda5892 Frtfadime maalesef hiç bir belirti olmuyor canım ancak testle çıkıyor sonuç bende de çıktı pıhtılaşma
Zhlcnr Frtfadime bır belırtısı olmuyor canım yaşanan dusukler dışında bır kımyasal bırde 14 haftalık kaybım var ondan sonra yapılan teste cıktı
Laramm Frtfadime Bende de kan pıhtılasması var bu hamile kalmak icin engel olan birsey değil bende bir düsük yasadım sonrasında 5 li genetik test yaptırmamı önerdi doktorum kanında pıhtılasma olabilir dedi bende yaptırdım kanımda pıhtılasma cıktı hamile kalmadan öncesinde coraspin kullanmaya basladım hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibarende kan sulandırıcı iğne olmaya basladım hergün iğne ve coraspin kullanıyorum sonuc olarak bebeğim gayet sağlıklı o yüzden korkman gereken birsey yok canım
Frtfadime Seda5892 peki nasıl oluyor tedavi tekrar hamile kalmak isteyince ilaç veya iğne kullanmak gerekiyormuş bildiğim kadarıyla. Ben tekrar hamile kalamamaktan çok korkuyorum olumsuz yorumlar okudum da bu konuyla ilgili
Seda5892 Frtfadime valla hiç kötüyü düşünüp de moralini bozma canım bana Doktorum düşükten sonra 1 adet dönemi geçirene kadar korun dedi. Hamile olduğumu öğrendiğim anda hemen clexan iğneye kan sulandırıcı hapa başladı hamilelikten önce de folbiol kullanmaya başladım folik asit yani Yüksek dozda kullanmam gerekiyormuş ondan dolayı ve B12 başlanmıştı. İğneyi hergün kendim yapıyorum mecburen ilk başlarda karnımdan yaptım sonrasında lekelenmem olunca hastanede yattım serumlar ilaçlar beni şişirdiğinden iğne artık karnıma girmiyor bende bacağa geçtim ordan devam ediyorum
Ckyert Frtfadime gebelik oluyor onda skinti yok bebeğin gelisimiyle ilgili problem oluyor onun için de gebe kalınca genelde doğuma kadar kan sulandirici igne kullaniliyor
Pszge Seda5892 heterozigot homozigot ama yine de cesaretim Yok korkuyorum bazen iğne kullanıpta yinesağlıklsız gebelik geçiren var tedirginim
Frtfadime Zhlcnr bazı forumlar da okudum yaraların geç iyileşmesi, bacaklarda şişlik, pıhtılı adet kanaması gibi Bi çok belirti yaşayan varmış bende o yüzden sordum kişiden kişiye değişiyor mu acaba
Frtfadime Laramm maşallah Allah sağlıkla ı kucağınıza almayı nasip etsin. Forumlarda olumsuz yorumlara takıldım ister istemez etkileniyor insan. İğneler gebelik sürecinde mi oluyor sadece. Bazılarında ömür boyu ilaç kullanmak zorunda kalıyormuş değişiyor heralde derecesine göre
Seda5892 Pszge canım kötü yorumları falan okumadan geç biliyorsun ki psikoloji de çok etkiliyor ben o yüzden görmezden gelmeye çalışıyorum sende öyle yap bol dua et sadece inşallah herşey güzel olacak de
Pszge Seda5892 elimde değil İnan geçen ay burda post okudum kız artık hassasiyetini kaybetmiş göğüs batma kasılma vs. Okuduktan sonra elim göğsüme değdi baktım ağrım gitmiş hemen eşime söyledim göğsüm ağrımıyo artık diye evham yapma dedi sabah işten çıkmış gelmiş kalk dr a gidelim die ultrasondan baktı dr kalbi durmuş iki gün önce yıkıldım kaldım öylece
Tugeeee Igne bende kullanıyorum hergün esim yapabiliyor ben yapmadim hic, ilk dusugumde banada yapildi genetik test 2 haftada cikti sonucum kan pihtilasmasi var dedi doktorum adet gunlerini cok iyi takip et dedi asprine basladim gebelik öncesi folik asit ve asprin kullandim, 1gun gecti adetimden hamile oldugumu ogrendim ve direk igneye basladim cok sukur 20 haftaligiz suan hergun igne asprin vitamin devam ediyorum🙂
Seda5892 Pszge diyorum ya canım öyle postların içine dahi girmeyeceksin rabbim hayırlısını versin bize sana da çok geçmiş olsun çok zor bir durum anlayabiliyorum ama moralini falan yüksek tut herşey hormonlarla alakalı sen mutlu olmaya çalış hormonlarımız bize lazım unutma. Öyle yazıları hızlıca geç senin işine yarayabilecek yazılara odaklan sadece
Laramm Frtfadime amin canım benim:) o kadar ayrıntılı bilmiyorum ama bana doktorum sadece hamilelik süresince iğne kullanacağımızı söyledi ben doktora sorup daha sonra sadece coraspini kullanmayı düsünüyorum ama önlem amaclı normaldede belli bir yastan sonra kan sulandırıcı olarak herkesin kullanması gerektiği söyleniyor zaten kalp krizi riski icin falan insan okuduğu herseyden etkileniyor ister istemez ben düsükte yasadığım icin herseyi kafama takıyorum doktorum kızıyor bana böyle seyler okumamı yasakladı aslında esimde aynı sekilde kızıyor ben yinede kendimi tutamayıp giriyorum okuyorum :)
Zhlcnr Frtfadime hamıle kalmaya karar verıdgınızde baslıyosunuz hapla kalınca gebelık boyu ıgne doğumdan bu hafta önce fılan kesılıyor canım
Zhlcnr Frtfadime bende hıc belırtı olmadı hatta ılk gebelıgımden sağlıklı bır oğlum var onda bılmıodum pıhtılaşmam olduğunu
Mervemrah Benim 4 kaybim var.kan pıhtılaşması var hamilelik oncesi coraspin ve folik asit veriyor hamile.kaldiginda.ise hemen igneye basliyor hic.bir belirtisi olmuyor hekimini.iyi sec ama insallah yoktur.
Pszge Seda5892 aynı tavsiyeyi alıyorum hep uzak tutuyorum kendimi amin allahım kimseye yaşatmasın bu acıyı sende sağlıkla al kucağına inşallah
Zlyha71 Bir düşük bir ölü doğum yaptım sonrasında genetik test yaptırdım . Sonuçlarım bir ay içerisinde çıktı kan pıhtılaşmam olduğunu öğrendim ondan öncesindede belirtim pek yoktu . İki ay sonrasında tekrar klomen artı çatlatma iğnesiyle hamile kaldım şuan 13+4 gebeyim oksapar iğne ve coraspırın kullanıyorum şükür şuan herşey yolunda bende çok korkmuştum ama korkma canım 🙏🏼