Beyzanur3 Nasıl gidiyor hamilelik kızlar iyi misiniz? Biz 24+2 yiz şuan için herşey yolunda çok şükür
Abilikardesli Beyzanur3 24 haftalığız tam akşam yemeğinde çiğ pırasa yemiştim bi parça acayip midem yanıyo şuan uyuyamıyorum🥲
Beyzanur3 Busranurgns valla canım bu ikinci gebeliğim olduğu için sık sık hastaneye gitmiyorum ilk gebeliğim sıkıntılıdır ama şükür bunda bi sıkıntı yok en son gittiğimde 500 gramdı
Sebnemakkan 24+5 iz geçen pazartesi şeker yüklemesi yapıldı israrda protein çıktı idrar yoku endeksiyonuda varmıl ona bağlı olabilir dedi bu hafta tekrar gidicem korktum baya aklım orda 😔