kuyileyla Riskli bi hamilelik yaşıyorum. 21. Haftadan beri suyum az. Doktor artık almamız gerek su azalıyor Daha fazla riske atmayalım dedi 😕 aranızda 34 haftalık Doğum yapan varmı ? 😕
Kabarik kuyileyla bende 23 haftaligim Erken dogum riskim var insallah kazasiz belasiz alirsn kucagina insallah sapa saglam Dogar. Icini ferah tut guzel Seyler dusunerek gir ameliyata.
Esmalemdar kuyileyla ben canım kg normal olduğu için kuvezs bile girmedi kızım şükür 😀🙏korkma içini ferah tut Allaj sağsalim kucağına almayı nasip etsin
kuyileyla Kabarik benimde 21. Haftadan beri riskim vardı 34 e kadar geldik. Sende inşallah gelirsin sonuna kadar gidersin hatta. 😇
Lale_41 Allah yar yardımcın olsun cnm bende 30 haftalığım benimde erken doğum riskim var ama korkma tıp ilerledi sen bol dua et hayırlısı ile inşallah çantanı hazırlamışmıydın 😢
Mortutku kuyileyla canım ilk bebeğimi 27 haftalık doğurdum.900 gr.dı çok şükür siz daha iyi durumdasınız aklına kötü şeyler getirme olumlu düşün benim kızım şimdi 4 yaşında iki haftaya kadar abla olucak.Prematüre bebekler çok güçlü oluyorlar ama en önemlisi sen güçlü olacaksın ki bebeğin güçlü olsun.Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏
Elif25 kuyileyla benim oğlum 31. Haftada 2 kilo dogmuştu. Çiğer geliştirici olduysan Çiğerleri Geliştiyse Korkma Allahın İzniyle Bişey Olmaz. 1 Hafta kontrol Amaclı küvezde kalmıştı. Şimdi 4 Yaşında Yanımda Uyuyor 🥰🥰 İçinizi Ferah Tutun 🥰
Mehtapsato Ben 32 haftalik dogum yatim daha once kuveze bile girmedi kizim suyum gelmisti benimde simdi 14 yasinda kizim bu 3. Kizim bundada cumartesi gunu kanamam oldu kasik agrim var heran gelecek gibi hayirlisi ile kucagina al inslh korkma inslh hersey guzel olur senin ve bebegin icin
ecrintosgeliyor kuyileyla bende 34 haftalık hamileyim. Ben değil ama eşimin kuzeni 34.haftada doğum yaptı bebişi gayet iyiydi biraz küvözde kaldı şuan çok iyi maşallah