Aysegul5858 10+2 günlük hamileyim. Rahimde kanama alanı var. Geçen hafta kanamam oldu hastanede yattım. Şimdi evde dinlemeye devam ediyorum. Bugün muayenede kanama alanı devam ediyor rahim büyüdükçe bitecek dediler. Başına gelen var mı geçer mi risk çok mu
Angel19 Aysegul5858 16 haftalık hamileyken bende de kanama alanı vardı fitil kullandım sizin gibi kanamam da oldu . 19 haftalıkken kafama alanı kayboldu dedi doktor .sizinde öyle olur inşallah 🙏
Baharoloji Aysegul5858 geçmiş olsun ben fitil ve karından iğne kullanmıştım 5 gün kadar sağlıklı gebelikse devam ediyor bir şekilde üzülmeyin
Canaa Aysegul5858 merhaba bende 13+3 teyim. Rahimde kanama alanı var. Sizin geçti mi ? Süreç nasıl ilerledi.
Sayoss Aysegul5858 Bende de 6-7 haftalıkken öyleydi dr ağır kaldırma dinlen ilişki olmasın demişti 10 haftalıkken gittiğimde o kanama alanı kaybolmuştu korkma sadece dikkat et
Aysegul5858 Angel19 inşallah benimki de geçer bir an önce düşük tehlikesi var diye korkuyorum Allah size bağışlasın inşallah ♥️
Sum994399 Angel19 merhaba bana da verdi doktor progesteron hem ağızdan hem fitil olarak kullaniliyormus sanırım hangisi daha iyi olur sizce
Angel19 Aysegul5858 dikkat edin Allahın izniyle bir şey olmaz ben çoğunlukla yattım .rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Angel19 Sum994399 merhaba ben fitil olarak kullanıyorum daha etkili .ağızdan alınca çok yan etkisi oluyor bas dönmesi mide bulantısı uyku gibi .ben gece uyumadan önce fitil olarak atıyorum sabaha kadar kalkmıyorum