djjdjdksalla bebek çok aşagıda alt bölgede bnim gibi olan var mı yukarı ne zaman çıkar aşagıda taşımak çok zor 😩
Mucize2025 djjdjdksalla 19+6 haftalık ve bizimde hep aşağıda . doktor ağırlık kaldırma uzan dinlen dedi ama benim iki yaşında kızım var maalesef fazla dinlemiyorum 🤗
snylyy djjdjdksalla ya bebimde öyle 23 hafta çok aşağıda yürürken özellikle daha bi aşağı iniyor sanki karnımda karpuz taşıyomuşum gibi oluyo
monica50 benimki de genelde aşağıda ama gece yatınca biraz yukarılara geliyor, bütün gün ayakta çalışıyorum bebek yukarı gelemiyor 😂
djjdjdksalla Mucize2025 evet bnde egil kalk oluyor 3 yaşında oglum var arkasında koşmaktan karnımdakini unutuyorum
bsraaklcyldz Benim göbek kısmımda duruyor hep bazen iniyor 😅 ama bazen sol tarafa toplanıyor sert oluyor kasıkta bıçak saplanır gibi ağrıya sebep oluyor maalesef 🥹
Nidaveuras bsraaklcyldz peki bu durumu sordunuz mu doktora ? Yani biyere toplanması bebeğin kasılma mı yoksa bebek hareketinden kaynaklı bişey mi ? Bende de aynı durum var anlayamıyorumda cok ağrı yapıyor
Mucize2025 djjdjdksalla Bebeğimin cinsiyeti erkek . Yani doktor en son öyle dedi. Cuma günü görüş günü var
Silakadir14 Mucize2025 benimde erkek benimde aşağıda ya kötü birşey mi bu karnimda o kadar büyümedi 5 aylığız hala karın yok o kadar sizin nasıl
Mucize2025 Silakadir14 Sezeryandan dolayı göbeğim vardı karnım hemen çıktı ama ağırlığı hep aşağıda hissediyorum. Afedersiniz ama heran alttan çıkacakmış gibi oluyor bende . Yorumlarda okuduğum kadarıyla iler ki zamanlarda bebek yukarı çıkıyormuş. İnşallah bizimde öyle olur.
djjdjdksalla Mucize2025 ay inşallah aynı bnde öyleyim doktor rahim agzı uzunluguna normal dedi sıkıntı olmasında napalım
bsraaklcyldz Nidaveuras evet sordum evham yapıp kendini çok dinleme hepsi normal ama aşırı ağrı olursa o zaman kontrol ettir mutlaka dedi.