eğer çalışmayacaksan pahalı göğüs pompası almak gereksiz diye düşünüyorum, bebeğin meme reddi yapıp yapmayacağı da belli değil. ben evde olacağım için ebebekten tek el manuel pompa aldım hastaneye götürürüm meme ucu çıkarmaya kullanırım vs diye düşünerek. 320 tlydi