Çok şey kullandım ya ben. Estrofem, bolca progestan fitil +iğne, coraspin vs. Gebelik oluştuktan 2 hafta sonra estrofemi bıraktım. Progestanları 13.haftada bıraktım. Coraspini de bazıları gebelik boyunca kullanıyor bana kullandırtmadı doktorum öğrenince bıraktım