Hulya00 Dani e gibi şeyler de çok katkı maddesi var tatlım böyle meyveli yogurtlar falan varya çocuklar çok yiyor. Onlar. Zararlı. Probiyotik yogurtlar var onlardan da yiyebilirsiniz activia gibi vs.... Sade kefir ise biraz eksi ayran tadında.. güzeldir...