ysen bildiğim kadarıyla dakika tutacaksin canım mesela ilk sancı geldi 20 saniye sürdü atıyorum sonra kesildi rahatladin diyelim ikinci sancı kaç dakika sonra geldi bu aralikta dakika tut 5 dakika aralıkla gelirse falan zaten hastaneye gitmen gerekecek, ve herkesin dediğine göre bel ağrıları falan öyle hafif olmuyormuş o ağrı öyle bir giriyormuş ki çok şiddetli olurmuş regl ağrısının 10 katı diyorlar , mesela benim de karın ağrım bel ağrım ve kasık ağrım var arada kasılmalarım oluyor kasılma olduğu zaman program indirdim kasılma sayar onunla takipliyorum orada henüz doğum başlamadı falan diye bilgi veriyor onları da kullanabilirsin