Busra01 29 olduk hala karar veremiyorum isme ne olur biraz fikir verin ☺️ bu arada berke ismini babası istiyor o yüzden onun türevlerine bakıyorum ama emin değilim güzel bir isim olduğuna Uras Berke Tuğberk Emir Berke Görkem Uras Kaan Berkehan
Busra01 Bibebek_2kedi berke ismine herkesin bir ön yargısı var da zirzop olur falan diyolar büyükler 😂😂
Bibebek_2kedi Busra01 evet genelde Berke ismi duyunca yaramaz çocuk gözümde canlanıyor benimde ama kötü bi isim değil bence güzel yani bide eşiniz çok istiyormuş başta sizin istediğiniz ismi ikinci ismini de berke koyarsınız 😂