Melos26 Selam şu an 4+5’teyiz. 5+4’te muayeneye gidicez doktorumuz keseyi görmek için cagirdi. Acaba kalp atışını da duyar miyiz çok mu erken
Pembe_bulut Merhabalar ben 8+1 de duydum 😅 6+4 de gittiğimde ekrandan görünüyordu kalbinin atışı ama dinletmemişti.
Esma006 Melos26 çok erken erken he gebeliğe göre farklılık var baya ben 8 haftalıkken duydum bilerek geç giderek
LeylaAB Melos26 5+4 te kanamam olduğu için dinletmişti. Devlet hastanesi kese bozuk bebek görünmüyor demişti kendi doktoruma gittik ağlaya zırlaya o da yoo bak gayet iyi demişti 😂