Brgmde Berbat durumdayım öksürükte yaptı aile hekimine yazdırıcsm dün kadın doğum doktoruna anlattm ilaç yazcam deşd nst gittim geldm unutmş . Bugün sağlık ocağınw yazdırcam 38 haftada sorun olrmu
Tugceaker Tugceaker doktorum yazıyo bi sakıncası olsa yazmaz çünkü mide yanmasına asitine mahvoluyorum duramıyorum şurup içmessem geçmiyo