H_38 1 haftadır öksürüyorum 3 gündür de balgamlı öksürük var bir türlü atlatamadım bugün kbb ye gönderdi acil oda antibiyotik yazdı aranızda kullanan var mı Klamoks bıd 1000 mg Zespira 10 mg
H_38 deletedmom43191 çok değişik bir doktordu ya gebeyim dedim bana hastalığını söyle diyor gebe olduğumu belirtmeden nasıl hastalığımı anlatabilirim
Busranurer İnternette var yıkanmamis koyun yünü yastıkları var ciğerleri yumuşatmaya ve öksürüğü kesmeye çok yardımcı oluyor iyot kullanımı da çok iyi geliyor hamilelikte iyot kullanıma uygun bir madde sırtınıza göğsünüze iyot kafesi yapabilirsiniz