Bayanlar oğlum 3 yaşına girecek 2 hafta sonra. Ama konuşması çok az cümle kuruyor ama babam gitti mi mama bitti oyle şeyler kelimeleri var herseyi anlıyor da ışığı kapat derim kapatır eline birsey veririm çöpe at derim atar ama akışkan bi konuşması yok korkuyrm