FRVP20
Tamam da yaptırayım mı ne dersiniz diye bir soru sormamış yaptıracağım bilgisi olan var mı demiş. Gelip yargı dağıtmanızı doğru bulmadığım için saygı çerçevesinde ben de size cevap verdim. Evet sağlıklı ve hayırlı olsun yazdığınıza istinaden ben de diyorum ki sağlıksız çocuk sahibi milyonlarca insan varken böyle bi istekte bulunmak da “saçma” görülebilir o zaman. Neyse velhasıl bu istekler dediğim gibi KİŞİSELdir. Konu sahibinin ve diğer insanların kişisel alanlarına saygı duyduğunuz nice güzel günler dilerim.